2010. aug. 14.

Köszönet

      A Kármel és jóga bejegyzésem váratlanul nagy viharokat kavart, ki gondolta volna, hogy ennyi jóga-párti eltévelyedett lélek van. A jóga okkultizmus és bálványimádás, ami az Úr szemében utálatos.
      Ugyanakkor az igazság mellett többen is kiálltak a honlapjukon is!!! leveleikkel és imáikkal támogattak, köszönöm testvérek, Isten áldjon és óvjon titeket!

      Harc van testvérek. Aki valóban ismeri Avilai Szent Teréz műveit, igen gyakran találkozik ezzel a kifejezéssel: „az ördög vereséget szenvedett”.
      Ma Regina Collins nővér tartott lelki napot, és kezdetben jelen voltak az okkultizmus szellemei, a Szentlélek kiáradásnak gátlói, a gyógyulás ádáz ellenségei, de a nővér Jézus Vérének erejével legyőzte, „az ördög vereséget szenvedett”, rengeteg testi és lelki gyógyulás történt. Az Úr a Győztes, áldjuk és magasztaljuk Szent Nevét, az Isten jó és irgalmas. Amen.


4 megjegyzés:

Manka :-) írta...

Ez volt a legkevesebb, amit tehettem érted. Nagyon sokat segítettél nekem már, csak talán nem is tudsz róla. ;-) (Mennyit okosodtam pl. a hagiosz levlistán a bejegyzéseidből...)

Szeretettel:
Zsófi :-)

Apulchra írta...

Én is tőled:))) Egymástól tanulunk, régebb nem gondoltam, hogy egy virtuális közösségben ennyire élhet a szeretet, a hit, vagyis van IGAZI közösségi élet, és hála Gábor atyának, senki nem bántja meg a másikat, és senki nem haragszik meg, ez csodálatos. Igen, a Szentlélek előtt nincs határ!!! A leírott szónak nagy ereje van. A szeretetet nem kell magyarázni, az vagy van, vagy nincs.
Hirtelen arra gondoltam (van nekem ilyen vallásos és betegesen egzaltált, sokakkal haragot tartó levelezőm, egy középkorú kétgyermekes családanya) - hogy ha valaki "virtuálisan" megharagszik felebarátjára, aki CSAK netes ismeretség, Jézus szerintem nem csak virtuálisan helyezi egy szintre a gyilkossal az ilyen "internetes" haragtartót:

"Hallottátok, hogy a régiek ezt a parancsot adták : Aki öl, állítsák törvényszék elé. Én pedig azt mondom nektek: Már azt is állítsák törvényszék elé, aki haragot tart embertársával" (Mt 5, 21-22)

Mirjam írta...

Milyen igaz... jó ezt észben tartani és óvatosan lépkedni az interneten. :)

Örülök, hogy a jógával kapcsolatban is lehet világos, összeszedett, katolikus tanítást olvasni egyre több blogon. :)

Apulchra írta...

MERT LÁTTAM EMBEREKEN mire képes a jóga bármelyik részének is a gyakorlása, akár fizikai, akár a meditációs összpontosítás (magába szállás), :

http://tiszta-szivvel.blogspot.com/2010/06/suszterszek-6.html

Az jógázónál nincs megállás, viszi a lelket a lejtőn az ördög karmaiba, vagyis többet nem hisz a Személyes Istenben, hanem az önmegváltásban hisz.

Az ortodox papok és a pünkösdista (karizmatikus) szabadegyházak egyszerűen szabadító imát mondanak a jógázok fölött. Az ortodoxoknál meg kell gyónni még azt is, ha ilyen irányú könyvet tanulmányoztál ÉRDEKLŐDÉSSEL. Szabadításkor sok ilyen ember úgy viselkedik, mint egy epilepsziás. A jóga nem vicc Mirjam.