2012. márc. 24.

Ezen a mai napon


Ezen a mai napon

Az életem csak egy pillanat, egy múló óra csupán, 
Az életem egyetlen nap, mely elillan, elszáll. 
Ó, Istenem, Te tudod: ahhoz, hogy szerethesselek Téged, 
nincs másom, csak ez a mai nap… 

Ó, szeretlek Téged, Jézus, Utánad vágyakozik a lelkem, 
Csak egyetlen napra még maradj drága támaszom, 
Jöjj, uralkodj a lelkemben, hadd lássam 
mosolygó arcodat, csak ezen a mai napon… 

Amikor a holnapra gondolok, álhatatlanságom megrettent, 
Mert érzem, hogy szívemben szomorúság és unalom lappang, 
De, ó én Istenem, mégis kívánom a szenvedés 
próbatételét ezen a mai napon… 

Nemsokára meglátlak téged az örök partokon, 
Isteni pilóta, mert odavezet engem karod, 
Viharos folyókon át biztosan tartasz engem, 
ezen a mai napon… 

Ó, Uram, engedd, hogy Arcodba rejtőzzek, 
Ott nem hallom többé a világ hiú fecsegését, 
Szeress engem, Istenem, őrizz meg kegyelmedben, 
csak ezen a mai napon… 

Isteni szíved közelében elfelejtkezem mindenről, 
Pedig már ismerem az éj sötét szorongásait, 
Ó, Jézus, adj nekem egy helyet a Szívedben 
csak ezen a mai napon…! 

Élő kenyér, isteni Eukarisztia, 
ó szent titok, mit a Szeretet teremtett, 
Jöjj, lakozz a szívemben, Jézus, hófehér Ostyám 
csak ezen a mai napon… 

Kérlek, egyesíts magaddal, ó egyedül Méltó és Szent, 
és gyenge kis lelkem gyümölcsöt hoz, 
és Neked ajándékozhatok egy arany szőlőfürtöt, Uram, 
ezen a mai napon… 

Szeplőtlen Szűz, én édes Csillagom, 
ki Jézusnak adsz engem és egyesítesz Vele, 
Ó, Mama, hadd pihenjek meg fátylad alatt 
ezen a mai napon… 

Szent őrangyalom, boríts be szárnyaiddal, 
Világosítsa meg fényed az utat, melyen járok, 
Jöjj, irányítsd lépteimet, segíts nekem, 
hívlak ezen a mai napon…! 

Lisieux-i Szent Teréz
 

Nincsenek megjegyzések: